Vuosikokous 21.3.2024

Hämeenlinnan Paasikivi-Seura ry:n sääntömääräisessä vuosikokouksessa 21.3.2024 palkitemislautakunnan jäsenet (vasemmalta) Pekka Nissilä, Mauri Häppölä ja Aarne Kauranen palkitsivat seuran puheenjohtaja Heikki Lindrothin ja rahastonhoitaja Reino Salosen seuran plaketilla, kunniamerkillä ja kunniakirjalla tunnustuksena siitä pitkäaikaisesta ja ansiokkaasta työstä, jota he ovat seuran toiminnan hyväksi suorittanneet.

Vuosikokouksen jälkeen esitelmän piti Kanta-Hämeen hyvinvointialueen rahoitus- ja investointijohtaja Petrus Kokkonen. Esitelmän aiheena on "Kanta-Hämeen SOTE-palveluverkkoa koskevat muutokset". Esitelmän videotallenne löytyy alla olevasta linkistä.

Vuosikokouksessa hyväksyttiin sääntömääräiset asiat ja hyväksytty seuran vuosikertomus löytyy alla olevasta linkistä.