Hämeenlinnan Paasikivi-Seura ry:n sääntömääräisessä vuosikokouksessa 21.3.2024 palkitemislautakunnan jäsenet (vasemmalta) Pekka Nissilä, Mauri Häppölä ja Aarne Kauranen palkitsivat seuran puheenjohtaja Heikki Lindrothin ja rahastonhoitaja Reino Salosen seuran plaketilla, kunniamerkillä ja kunniakirjalla tunnustuksena siitä pitkäaikaisesta ja ansiokkaasta työstä, jota he ovat seuran toiminnan hyväksi suorittanneet.

Palkitsemiset

Hämeenlinnan Paasikivi-Seuran 60 v juhlatilaisuudessa otettiin käyttöön seuran huomionosoituksena

graafikko Pekka Lylyn suunnittelemat ja Kultakeskuksen valmistamat plaketti ja kunniamerkki sekä kunniakirja.

Seuran puheenjohtaja Heikki Lindroth jakoi huomionosoitukset juhlassa ensimmäistä kertaa.

21.3.2024 Plaketti ja kunniamerkki kunniakirjajalla

Heikki Lindroth, puheenjohtaja

Reino Salonen, pankinjohtaja

26.10.2023 Plaketti ja kunniamerkki kunniakirjalla

Mauri Häppölä, maakuntaneuvos

Aarne Kauranen, maakuntaneuvos

Pekka Nissilä, tutkimusjohtaja

26.10.2023 Stipendi

Tuomas Alvar Katajala, tenori

Erkki Korhonen, pianotaiteilija

Nimi *
Sähköposti *
Osoite *
Puhelin *
Illalliskorttien määrä, a´ XX €/kpl *
Viesti Vanajanlinnalle *

Hämeenlinnan Paasikivi-Seuran Kunniakirja, Plakaatti ja Kunniamerkki, jota käytetään jäsenpinssin sijaan.